Du fantastiska kvinna, Olga Rönnberg

2014-08-20 | 15:05:50

Jag känner att jag på sista tiden har blivit lite smått besatt av Olga Rönnberg. Jag har införskaffat båda hennes böcker. Jag sitter och läser de, morgon som kväll... Hon har gått och blivit min husgud. Jag har nämligen bestämt mig för att viga min kommande tid åt denna fantastiska ryska kvinna... Jag tror på hennes koncept och tror att hon kan hjälpa mig komma iform igen.

Den 6 december 2012 föddes våran första son Dexter. Den 13 april 2014 kom lillebror Didrik till världen. Efter första graviditeten återhämtade kroppen sig bra, magen drog ihop sig fint. Jag hade fortfarande en massa kilon att bli av med men allt drog ändå ihop sig. Dock blev jag ju gravid ganska snabbt igen så efter den andra graviditeten blev magen lite trött och den har inte riktigt dragit ihop sig som jag vill utan känns bara stor, fläskig och ivägen.

Jag har varit med i Viktväktarna till och från nu i 4 månader. Har lyckats gå ner några kilon men sen tar det stopp. Jag tror inte riktigt att Viktväktarna är rätt väg för mig nu, jag måste komma igång med träningen. Jag tappar så lätt motivationen om jag inte tränar så nu har jag avslutat mitt medlemskap hos Viktväktarna och tänkte teckna ett medlemskap hos mammafitness.se

Den här benhårda kvinnan verkar veta vad hon gör. Jag har henne både på Facebook och Instagram och hennes inlägg är otroligt peppande och inspirerande så nu tänkte jag investera lite i mig. Komma iform, bli stark och må bra!! Heja mig, heja Olga!

 

(klicka på bilden för att komma till källan)
 

Kommentarer...
· Isabella

Kul det funkar för dig! Men var är alla dina gamla inlägg? trodde du hade lagt ner denna blogg, men kul den är kvar!
Har en fråga som bara du kan hjälpa mig med. En gång i tiden följde du en blogg som renoverade/byggde ut en hus i New England stilen och jag kan inte komma på vad den hette? Minns du? Bakgrunden på den bloggen var nog svart/mörk o vad hette den??? Tusen tack om du minns! Puss,
I.

2014-11-10 @ 00:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback